Jonny <JONNYWLIVERPOOL>

View Entire Blog | Post a Comment

would you....221 weeks ago
 


1]go out with me?
2]give me your number?
3]kiss me?
4]let me kiss you?
5]watch a movie with me?
6]let me take you out to dinner?
7]take a shower with me?
8]be my gf?
9]take me home for the night?
10]Would you let me sleep in your bed?
11]re-post this for me to answer your questions?
12]have a relationship with me?
13]Dance with me?
14]Spank that ass?
15]kiss me to death?
16]Let me fuk you?
17]Stick up for me if i was being put down?
18]Carress my body?
19]Play strip poker with me?
20]Say yes if i asked you out?
21]Get wasted with me?
22]Greet me in public?
23]Hang out with me?
24]Bring me around your friends?

 posted by Jonny 

4 Comments:

Samantha said...4/29/09
 
1]go out with me? YE
2]give me your number? MAYBE
3]kiss me? DUNNO
4]let me kiss you? YE
5]watch a movie with me? YE
6]let me take you out to dinner? YE
7]take a shower with me? DUNNO
8]be my bf? BF OR GF? LOL
9]take me home for the night? MAYBE
10]Would you let me sleep in your bed? MAYBE
11]re-post this for me to answer your questions? THINK IT'S THERE
12]have a relationship with me? MAYBE
13]Dance with me? YE
14]Spank that ass? LOL :L
15]kiss me to death? LOL
16]Let me fuk you? DUNNO
17]Stick up for me if i was being put down? YE
18]Carress my body? DUNNO
19]Play strip poker with me? LOL MAYBE
20]Say yes if i asked you out? MAYBE
21]Get wasted with me? YE
22]Greet me in public? YE
23]Hang out with me? YE
24]Bring me around your friends? YE
Report Spam
Kenisha said...4/30/09
 
1]go out with me? hmm mabyyy;)
2]give me your number? you got it
3]kiss me? yeah
4]let me kiss you? yeah
5]watch a movie with me?yeah
6]let me take you out to dinner?yeah
7]take a shower with me?yeah
8]be my bf?im a girl so no:;) lol
9]take me home for the night? yeah
10]Would you let me sleep in your bed? yeah
11]re-post this for me to answer your questions? you did it
12]have a relationship with me? yeah
13]Dance with me? yeah
14]Spank that ass? yeah
15]kiss me to death? not to death
16]Let me fuk you? hmmm;)
17]Stick up for me if i was being put down?yeah
18]Carress my body? yeah
19]Play strip poker with me? yeah but i'd win
20]Say yes if i asked you out? maby
21]Get wasted with me? yeah lol
22]Greet me in public? yeah
23]Hang out with me? yeah
24]Bring me around your friends?no, i'd keep you to myself:)
Report Spam
Mrs.Tracy Doll said...4/30/09
 



1]go out with me? fuck no
2]give me your number? u have it
3]kiss me? i already have :P
4]let me kiss you? think about it lol
5]watch a movie with me? as long as u have the pop corn
6]let me take you out to dinner? of course
7]take a shower with me? NO
8]be my bf? huh NO
9]take me home for the night? well if ur ma through u out i'd have 2 say yes lol
10]Would you let me sleep in your bed? ok beside peter
11]re-post this for me to answer your questions? no
12]have a relationship with me? incest is not a good thing
13]Dance with me? yea
14]Spank that ass? yes
15]kiss me to death? no
16]Let me fuk you? fuck no :L
17]Stick up for me if i was being put down? of course
18]Carress my body? no thanks
19]Play strip poker with me? may b lol
20]Say yes if i asked you out? wot 2 the shops
21]Get wasted with me? ME shit no :L
22]Greet me in public? yea
23]Hang out with me? o yea
24]Bring me around your friends? of course


Report Spam
L A U R EN said...9/23/09
 
1]go out with me? emm duno
2]give me your number? yeah
3]kiss me?yeah
4]let me kiss you?yeah
5]watch a movie with me?yeah
6]let me take you out to dinner?awww yeah
7]take a shower with me?emmm duno
8]be my gf?emm duno
9]take me home for the night? might
10]Would you let me sleep in your bed? yeah
11]re-post this for me to answer your questions? duno
12]have a relationship with me?duno
13]Dance with me? yeahh
14]Spank that ass? haha yeag ;)
15]kiss me to death?mabbyy
16]Let me fuk you?mabbyyyy
17]Stick up for me if i was being put down? yeahh !!!
18]Carress my body? dunoo
19]Play strip poker with me? dunoo
20]Say yes if i asked you out? dunoo
21]Get wasted with me? yeahh !!
22]Greet me in public? yeahh
23]Hang out with me? yeahh
24]Bring me around your friends? yeahh
Report Spam

View Entire Blog | Post a Comment