Eviie <Eviiez>

"live every day as if it was your last."

Page 1 of 9  1  2  3  4  5  Next >>> 
ty Leah, lov u long time haha.1/14/10
 
facts :
name - Evelyn
birthday - 25th june
piercing - 5
tattoos - one day
height - short
hair colour - very dark brown haha. natural colour is light brown
siblings - 5 technically
children - none
how old do you act - 17 sumdays i gues
do you have any pets - no

last ;
movie you watched -oliver twist haha
movie you rented - oliver twist, a league of their own, benny and joone and.. uhm,
movie you bought - hmm,might b the mj concert dvd.
song that was stuck in your head - fireflies..
t.v show you've watched - big bang theory

do ;
you have a secret crush - probly
you wish you could live somewhere else - in a way
you think about suicide - sumtimes
you believe in online dating - cant say im against it, been there done that, but no not reli.
you like roller coasters - i want to go on one

for or against ;
long distance relationships - against
using someone - against
smoking - watevs
death penalty - for? dapends wat 4

have you ;
ever lied to someone - yeah
ever passed out on a street from drinking too much - not on a street no haha
ever told someone you loved them when you didn?t - .. yes :(

what ;
shoes do you wear most - skates
are you scared of - death
do you want to be when you grow up - zookeeper
is your least favourite chore to do - dishes

number ;
of people I can trust my life with - duno
of times my name has appeared in the newspaper - hmm, cnt member
of scars on my body - cnt say ive counted mine either, but uhm 30+
of things in my past that I regret - a lot but thn nothing?
of times I told people I loved them today -.. none? oh michelle. one.and jenn.

favourite ;
5 letter word - LOL Leah to ur answer, uhm, music
sweets - gummys
cartoon -buger of
cereal - none.oh chex
colour - lime green
day of week - friday
movie - i have too many
book - duno
tv channel - 2
tv programme -too many

person who last ;
saw you cry - cnt member. oh poppie
made you cry - kelly
yelled at you - jenna ? noo. uhm,
smiled at you - aww was it reli me leah? cute. uhm, laura?

have you ever ;
gone out in public in your pyjamas - no
kept a secret from everyone - yes
stolen someone?s newspaper - i think i mightv actualli.oops
borrowed something never meaning to return it - yes haha


miscellaneous info ;
do you speak any other languages - japanese! kinda. haha.giberish haha.maori
last flavour u tasted - smoke haha
last smell you sniffed - mi armpits lmao
last meal you ate(not a snack) -spag on toast
last pretty thing you saw - Laura :)
 0 Comments 
facts12/23/09
 
[] I Talk A LOT when I get really nervous.
[] I'm really ticklish.
[] I'm afraid of the dark.
[] I can't sleep in a room if the door is open.
[] I can't sleep in a room if the door is closed.
[x] I'm homosexual.
[] I'm bisexual.
[x] I believe in true love.
[x] I've run away from home
[] I listen to political music.
[] I collect comic books.
[] I shut others out when I'm sad.
[x] I've stayed out all night.
[x] I open up to others easily.
[] I'm keeping a secret from the world.
[x] I watch the news.
[x] I love Disney movies.
[] I'm a sucker for green eyes.
[] I'm a sucker for brown eyes.
[x] I'm a sucker for blue eyes.
[] I don't kill bugs.
[] I have "x"s in my screen name.
[x] I've slipped and fell in public.
[x] I've slipped out a "LOL" in a real conversation
[] I love Spam.
[] I bake well.
[] I have worn pajamas to class.
[] I want a better job.
[] Talked on a phone for 6+ hours.
[] I love Dr. Phil.
[x] I like multiple people.
[] I am guilty of tYpInG lIkE tHiS.
[x] I am self-conscious.
[x] I love to laugh.
[x] I drink alcohol on a regular basis.
[x] I have tried a cigarette.
[x] I have smoked a pack in one day.
[] I loved Lord of the Flies.
[] I have cough drops when I'm not sick.
[] I can't swallow pills.
[x] I have a lot of scars.
[] I can't sleep if there is a spider in the room.
[x] I like chocolate.
[x] I bite my nails.
[] I am not comfortable with being me.
[] I play computer games when I'm bored.
[] Got lost in the city.
[x] Thought of suicide before.
[x] Seen a shooting star.
[] Gone out in public in my pajamas.
[x] Hugged a stranger.
[x] Been in a fist fight.
[x] Laughed and had some type of beverage come out of my nose
[] Pushed all the buttons on an elevator.
[] Made out in an elevator.
[] Been skydiving.
[] Been bungee jumping.
[] Gotten stitches.
[] Drank a whole gallon of milk in one hour
[x] Bitten someone
[] Been to Niagara Falls.
[] Gotten the chicken pox.
[x] Crashed into a car.
[] Been to Germany.
[x] Ridden in a taxi.
[x] Shoplifted.
[lowkey] Been fired.
[x] Had feelings for someone who didn't have them back.
[] Stole something from your job.
[] Gone on a blind date.
[x] Had a crush on a teacher/coach.
[] Celebrated Mardi Gras in New Orleans.
[] Been to Europe.
[] Slept with a co-worker, and/or employee.
[] Been married.
[] Gotten divorced.
[x] Saw someone/something dying.
[] have a list of people you want to kill.
[x] Ridden in a car over 400 miles in one day.
[] Seen the Rocky Horror Picture Show.
[] Thrown up in a bar.
[x] Eaten sushi.
[x] Cried in public.
[] Walked purposely into traffic with your eyes closed.
[x] Liked someone even though you knew you shouldn't have.
[x] Thought of someone a lot lately.
[] Hate the world.
 0 Comments 
another ridiculously long blog11/18/09
 
iit gets personal, are you ready?
depends whu its with but yer

Coke, crack, heroin, oxy, acid, x, k, peyote, mushrooms, opium...How many have you done?
none

Does anyone not like you at the moment?
theres always sumone that dont like me

Who was the last person you emailed?
ruth

Will the last person you kissed be the next person you kiss?
hmm. possibly lol

Would you ever consider living with anyone on your top friends?
yeah

When you say you don't care do you mean it?
no

Do you regret anything that you?ve done in your past?
yes

Do you hate it when people smoke around you?
no cuz im one of them most of the time sadly

When was the last time you got complimented, and what did they say?
today. im prettier than a actress. uhm emma sumone. not of harry potter.

Do you think age matters in relationships?
no.not normally

Are promises important to you?
yes

Do you have a reason to smile right now?
probably

What's something you really regret saying to someone?
uhm. telling sumone i was inlove with em when im not

Has anyone put their arms around you in the past 5 days
yes

Do you hate being home alone?
yes

Have you ever kissed someone with a lip or tongue ring?
yes

If the person you have feelings for started smoking, what would you do?
koryn, well, she wudnt, ever. so this question is dumb,

Plan on getting drunk or high tonight?
no

Can you last in a relationship for 6 months?
have done

Think back in April, how was your love life then?
fuck idk

Has anything upset you in the last week?
yes

If you found out your best friend was smoking weed, would you be disappointed?
wudnt b surprised.

Who was the last person you texted before bed last night?
emma

Where is your biological mother right now?
mi only mother is either at work or home

Anyone you're giving up on?
yup a few

Would you be more likely to fail Science or Math?
science more than maths.but both

Do you have any bruises?
nt atm i dnt think

Have you kissed one person more than 20 times in 09?
probly

Are you one of those people who constantly check the time?
nt reli

If someone liked you right now, would you want them to tell you?
yes

Anyone you were good friends with, that you no longer get along with?
probly

If your best friend said they were running away, what would you say?
come over here.but the most important friend is back now :)

Have you ever had a best friend who was of the opposite sex?
yes.stil do

Is it ever too late to apologize?
no

Are you addicted to cigarettes?
addicted.hmmm. no?

Someone tells you your beautiful, what do you say?
tthanx.

Do you ignore people when you're mad/upset with them?
have done recently lol

Have you ever kissed somebody driving?
no?

Has anyone said you have changed lately?
yes

Have you ever been out past curfew?
yes

Do you wish you were somewhere else right now?
yer but here is nice atm


Did anyone see you kiss the last person you kissed?
no

Do you get jealous easily?
im starting to see i do

Have you held hands with anyone in the past week?
yeah

You're bored aren't you?
not lately but yer

What do you hear?
harvey norman add

FINISH COMPLETING WHEN I HAVE TIME LOL!!!

When was the last time you cried really hard?
the last time I woke up screaming

Will you kiss the last person you kissed again?
sadly probably not

What's on your mind?
nothing but fog

Did you have a better day yesterday or today?
days just begun

Is anything bugging you right now?
people

Do you believe everything happens for a reason?
yeah not always for a good one though

Does anyone call you babe or baby?
nope

What was your last thought before you went to bed last night?
what life in welly will be alright.

Do you hate being alone?
a lot

Last time you were truly happy?
last saturday

Is anyone mad at you right now?
haven't I answered this already? yes

Drunk this weekend or what?
probly

Are you losing confidence in girls, because they all just so happen to screw you over?
fuck yes

Do you ever think of certain people and wonder what the hell happened?
sure do


Do you think it's possible that you could move on from someone, and then redevelop feelings for them? yeah


What do you bite more, your tongue, lip, or cheek?
cheek

Do you like to hold or be held?
hold

Are you starting to realize anything?
no should I be?

One thing you're looking forward to?
12th december

Words you say when you are mad?
don't talk when im mad

What are you doing right now?
this

Are you dating the last person you messaged on msn? & who?
no

What color shirt are you wearing?
black

What will you do Saturday?
sleep work dirnk

Where were you at noon today?
its 7am

What classes do you have in school this semester?
idk bunch of computer papers

Who do you secretly admire?
erica shes well pretty

How did you wake up this morning?
train

Do you believe once a cheater, always a cheater?
not really

Is there anyone who has impacted your life greatly?
yeah girl on youtube that inspired me to take up acoustic songs again

Who do you vent to?
idk sam probly shes always online >.< ily!

What are you looking forward to right now?
sleep

Do you secretly like someone?
not secretly

What were you doing at 4 am this morning?
sleeping

Do you have both a loud side and a quiet side?
nah just a quiet side

What would you do if someone just ran by in the nude?
laugh

Do you think someone is thinking about you right now?
nah

When did you last cry?
last week some time

Would you ever camp out on a beach, under the stars?
yeah as long as there aren't to many sand flies

What room of your home do you spend most time in?
bedroom

Do cemeteries freak you out?
nope

What is on your wrist right now?
nothing

How old are you?
17

You've just walked in on your best friend having sex, what do you do?
bust out the camera and record it then walk out casualy

Have you ever liked someone you didn't expect to?
yeah

What was the last thing you said out loud?
gnight

What would you do if one of your friends went for the one you fell hardest for?
they did I smashed my knuckles.

Can you see your toes when you stand up?
yes ew im not that fat

Who was the last person you saw other than your family?
willow

Will you be in a relationship in the next couple months?
doubt it

Who were you with Saturday, and where?
Nikita in palmy

Can you go on amusement park rides without throwing up?
yeah

Exactly what will you be doing this Friday night?
sleeping

Do you drop your phone a lot?
no

Last night you felt?
can't remember

How are you feeling right now?
tired

What are you doing today?
going to town then going to work

What song are you listening to?
none

Any person you can tell anything to?
eve,luke

Have you ever stayed in a hotel?
yeap

What is in your pocket?
dont have pockets

Do you have any text messages that you don't want other people reading?
nope

Has anyone ever made up a rumor about you going out with someone when you weren't?
yes

Have you ever taken Advil/Tylenol for emotional pain instead of physical pain?
yes

Do you want Facebook to create a dislike button?
dont care

What kind of phone do you have?
samsung

Have you ever ridden a dirtbike? What about a quad?
yes and yes

Do you have more or less friends then last year?
more

Were you intoxicated the last time you threw up?
not on alcohol

What if the girl/guy you liked, liked you back?
I'd be a lot happier

Will this weekend be a good one?
Don't know yet

Whats the last thing you've ever stolen?
your face

Was the last time your heart pounded like crazy for a good or bad reason?
good

What are you doing other than this survey?
watching fairly odd parents

Did you add any questions to this?
no has enough >.<

Where was the last place you fell asleep other than your bed
um cant remember

Do you enjoy your life?
some days

Is it okay to kiss people when you're single?
if they are fine with it sure

Has someone of the opposite sex ever told you they loved you?
yeah lots they have all lied though

When's the last time you were aggravated and happy at the same time?
idk

Have you licked anybody today?
no

You're drunk and yelling at hot guys/girls out of a car window, you're with?
Luke and Ryan probably

You've locked yourself outside and no one will be home for a few hours you?
Cruise round to a mates

Have you ever kicked a wall, door, etc.?
1 hole in wall 1 in roof

What are you excited for?
moving to wellington

Who was the last person you dreamt of?
dnt know

Who was the last person you kissed?
Nikita

If your happy and you know it, do you clap your hands?
no

Do you think Justin Bieber is a fag?
probly no idea who he is

Ever go on FMyLife.com?
nope

Who did you copy and paste this from?
some vf person

Have you ever gotten H1N1?
nope

Who was the last person to carry you?
no one

Do you wish someone would turn up at your front door right now?
no its 7.54 >.<

Who was the last person you had a face to face conversation with?
willow

What were you doing at 12 am last night?
going to bed

Do you miss anyone?
yes

Are you afraid to stay home all alone?
no

Have you ever walked away from someone who was yelling at you?
yes

Do you plan on sleeping in tomorrow?
yes

Do you like to take walks?
yes

Can you recall the last time you liked someone a lot?
yes

Did your last kiss take place in/on a bed?
no

How many hours of sleep did you get last night?
7

Reason for the last tear shed?
nightmares

What's your favorite color?
red

Do you have clothes that are not yours?
nah

Have you ever kissed someone in the rain?
nope

Have you kissed someone with braces?
nope

Do you sing in the car?
depends whats on

Do you think you have made a difference in anyone's life?
yeah

Were you single on your last birthday?
yeah

Have you ever crawled through a window?
no

When you watch movies at home, do you like the lights on or off?
off

What would your last name be if you were married to the last person you texted?
Rodgers

Last picture comment was from?
leah

Have you told anyone that you missed them lately?
yes

Who was the last person that you cried in front of?
Um Evelyn possibly

Are you 100% over the last person you kissed?
no

Have you ever kissed anyone within an hour of meeting them?
yes lol

Whats going on with you and the person you last kissed?
gender preferences

Are you anyone's first love?
no lol

Do you ever wonder how other people see you?
yes

Do you think you're a good friend?
I have my days

Within the next 5 months, what are you looking forward to MOST?
Moving to wellington

Do you want to cut your hair?
no

Do you have any scars?
4

Will you be in a relationship next month?
not likely

If you took a drug & alcohol test right now, would you pass?
probly

Is there a girl you can tell anything to?
kinda

Do you remember the first time you kissed the last person you kissed?
yes

Is anything bothering you right now?
people

If someone gave you $1,000 would you spend it or save it?
spend

Where did you get the shirt that you're wearing?
allsorts

Do you tell your best friend everything?
most of the time

Ever worn something of the opposite sex's clothing?
nope

If you had to move in with a friend, which one would you pick?
um Luke probably hes pretty awesom

Do you have secrets that if you tell, people would be shocked?
Yeah

Would you date/hook up with your brother's best friend?
no that wud be like a 27 year old guy wtf <,M

Is your phone right beside you?
yes

First thing you do when you wake up?
tern phone off

What do your friends call you?
D.j., Dave, Deege.

Are you into anyone?
Eh?

Do you swear often?
like a trooper in war

Would you ever dye your hair blonde?
um maybe a dark blonde

If you drank 15 shots, what would you be doing?
sleeping

Can people tell what your heritage is from you last name?
idk?

When was the last time you slept on the floor?
2 weeks ago

What mobile phone do you have?
samsun

What was the last thing you ordered at McDonalds?
angus burger

What kind of hairstyle do you have right now?
Idk random one

Three words that explain why you last threw up?
operation chemicals soup

What was/is your favorite activity in gym class?
kill the coach

Have you ever done something you told yourself you wouldn't do?
Yes

When someone calls you in the middle of the night, do you remember the conversation?
yeah

Are you good with directions?
kinda

Do you prefer to shower at night or in the morning?
morning

What is your favourite animal?
Cats

Do you straighten your hair?
some times

What is your favourite pizza topping?
meat lovers

Have you been outside of the CAN?
what?

How did you wake up this morning?
train

Have you ever been in a graveyard late at night? Why were you there?
nah want to though

Do you wear any jewelry?
nah

Do you have any piercings other than ears?
not yet

Do you have any tattoos?
not yet

Are you dating the last person you kissed?
no

What is your favourite zoo animals?
otter

What's your favourite breed of dog?
one i have

Any relationship problems?
yeah

Do you like when a girl takes you by surprise and kisses you?
yes lol tis fun

Who knows the real you?
Sophie, eves starting to, luke

Do you know how to use chopsticks?
yes

What do you think of when you hear the word "slut"?
what ever

What's your worst habit?
playing with matches

How many beers until you're drunk?
idk dnt drink beer

How would you feel if your last ex fell in love with someone else?
idk

Is there a night you would like to put on repeat and live forever?
maybe

Who was your last missed call from?
work

Are you in a relationship? If so, how long?
no

Do you love him/her?
?

Are you a jealous person?
yes

Do you enjoy facebook?
no

One of your last ex's are on the side of the road, on fire. What do you do?
laugh

Your best friend tells you their pregnant. What is your reaction?
dont know

What was the last thing you cried about?
nightmare

Who was the last person to send you a text message?
mum

Do you think someone is thinking about you right now?
nope

If the last person you kissed said that you were the only
id be happy

Do you know a secret about your ex and if he/she pisses you off will you tell?
no

Would it hurt seeing the person you last kissed, kissing someone else?
yes

Honestly, if you could go back 1 month and change something would you?
yeah wouldn't do what I said I wouldn't

Is there anybody you wish you could be spending time with right now?
few people yeah

Are you wasting your time on someone?
yes

Would you like to be in a relationship right now?
yes

Is love really a beautiful thing?
doubt it

Do you think your last ex will eventually want to be with you again?
no

Do you think you will be in a relationship three months from now?
no ffs

Who should start the kiss, the girl or the guy?
who ever feels the need

Was this the best year of your life?
had its days

Is it easier to forgive or forget?
forget

Do you belive the statement ?Love is suicide."
wtf?

Tattoos are hott, right?
yes

Do you believe what goes around comes around?
no

Is anyone protective over you?
no

Are you waiting for anything?
yes

Do you get over things easy?
no

Do you have a good relationship with your mother?
kinda

What was the last movie you watched and with who?
kung fu hussle with willow

Would you fall apart if that last girl you hugged walked out of your life?
id be damn upset

Next time you will kiss someone on the lips?
No idea

Do you think you'll have the same best friends a year from now?
who knows might do

Were you born in the 80's?
no

Are you happy right now?
not really

Do you look people in the eye when you talk to them?
some times

Think of the last person who said I love you, do you think they meant it?
lmao no

I bet you're missing someone right now?
no shit

Ever had your heart broken?
yes

Do you think relationships ever last?
yeah

Have you ever kissed someone and hated it?
no.


geez 1hour 13mins to do that lol bet U havn't read all of this o.o
 0 Comments 
50 facts11/7/09
 

1. What is your middle name?Kathleen
2. What size is your bed? single
3. What are you listening to right now? an add,and emma and josh talking
4. What are the last 2 digits in your cellphone number? 46
5. What was the last thing you ate? uhm pork rib
6. Last person you hugged? josh
7. How is the weather right now? stary cold night
8. Who was the last person you talked to on the phone? uhm, idk lol
9. The first thing you notice about the SAME sex? body and face
10.Are you single? yes
11. Do you want children? sure
12. Do you drink alcohol? yer but not much nemore
13. Ever get so drunk you don't remember the entire event? no
14. Hair color? blackish atm
15. Eye color? blue
16. What's Your Most Missed Memory? bruce and the gud times together.and others
17. Favorite holiday? duno
18. Favorite season?summer
19. Ever cried for no reason? yer
20. Last movie you watched? sum gangstah one
21. How many mirrors are in your room? 3
22. Do you know any other fall out boy songs other than 'sugar were going down'? i dnt even know that one.but yes i know a lot
23. Have you ever decapitated a barbie? yes
24. Do you enjoy the sensational taste of starbucks? na
25. Does the word "horcrux" mean anything to you? no?
26. Do you have any friends of the gay preference? yesh a lot
27. Ever do weed? yes
28. Is cheese like the best food ever, or what? not the best
29. What books are you reading? none
30. Piercings? two in each ear and tounge
31. Four favorite tv shows? big bang theory,two and a half men,the l word,outrageous fortune
32. Favorite football team? all blacks
33. What were you doing before filling this out? making emma a coffee
34. Any pets? no
35. Dogs or cats? cats,but dogs aswel sumtmes
36. Favorite flower? duno
37. Have you ever been caught doing something you weren't supposed to? yes
38. Have you ever loved someone? yes
39. Who would you like to see right now? koryn tbh
40. Do you like Macaroni and Cheese? kina
41. Have you ever fired a gun? yes,several times
42. Do you like to travel by planes?yes
43. Right or left-handed?left
44. If you could be with someone right now who would it be? koryn
45. How many pillows do you sleep with? 2 in one sack.hahahahaha whoops
46. Are you missing someone? yeah always
47. Do you have a tattoo? not yet
48. Do you still watch cartoons on saturday mornin? fuck of i do
49. Are you hiding something from someone? yes
50. Do you play an instrument? guitar.use to play drums
 0 Comments 
Stolen from Tessa :)10/2/09
 
How old were you when you fell in love? - 14 sadly
If you could have sex with anybody in the world, who would it be? - p!nk :) haha
What kind of cell phone do you have? - one that has no fuckn reception atm.sum small nokia
Whats you full name? - Evelyn Kathleen McRae
Who is your boyfriend's name? -Whu sed anything about a bf?
Did you have a Valentines this year? - well yes but didnt do anything.
What kind of car do you want to drive? - a drivable one. auto
Are you a myspace addict? - NO
Whats your favorite song? - too many
Are you straight or gay? - gay
Do you ever wish you was the opposite sex? - sometimes
Have you ever stalked anyone? - mayb
Have you ever been stalked? - yes
Do you still love an ex? - yes
Do you get jealous easliy? - sadly
Where would your perfect party be at? - with no fuckn dramaz
How do you want to die? - old as asleep in bed
Do you text/call people in the tub/shower? - txt in the shower depending whu it is


Eye Color -blue
Hair color - brown
Single or taken - singple pringle
What school do you attend? Fag atm

The Friends

Who can you trust the most? - D.j , Leah, Josh, Tony
Who is the prettiest? - hmm. i have a lot of pretty mates. leah..evonne..nicole
Popularist? - duno dont kare bout that
Nicest? - talk about singling out people
Shyest? - tayliah-shannon
Loudest? - MICHELLE
Meanest? - not saying
Closest? - d.j,leah,kelly,tony not that we'r mates.
Emoest? - emma, jenna.

The Family!!

Who do you live with? - mum,2 sisters.
How many sibiling do you have? 3 other sisters and one past away bro
What kind of house do you live in?big lounged, stable one.
Who do you look up to the most? - well my older sis annalise and her x feonce.
Who is your hero? - My mum
Do you love your family? - Yes.
 0 Comments 
plz take time to read this oi.Most touching email so far.8/26/09
 
One day, when I was a freshman in high school,

I saw a kid from my class was walking home from school.

His name was Kyle.

It looked like he was carrying all of his books.

I thought to myself, 'Why would anyone bring home all his books on a Friday?

He must really be a nerd.'

I had quite a weekend planned (parties and a football game with my friends tomorrow afternoon), so I shrugged my shoulders and went on...

as I was walking, I saw a bunch of kids running toward him.

They ran at him, knocking all his books out of his arms and tripping him so he landed in the dirt.

His glasses went flying, and I saw them land in the grass about ten feet from him..

He looked up and I saw this terrible sadness in his eyes

My heart went out to him. So, I jogged over to him as he crawled around looking for his glasses, and I saw a tear in his eye.

As I handed him his glasses, I said, 'Those guys are jerks.'

They really should get lives.

' He looked at me and said, 'Hey thanks!'

There was a big smile on his face.

It was one of those smiles that showed real gratitude.

I helped him pick up his books, and asked him where he lived.

As it turned out, he lived near me, so I asked him why I had never seen him before.

He said he had gone to private school before now.

I would have never hung out with a private school kid before.

We talked all the way home, and I carried some of his books.

He turned out to be a pretty cool kid.

I asked him if he wanted to play a little football
with my friends

He said yes.

We hung out all weekend and the more I got to know Kyle, the more I liked him, and my friends thought the same of him.

Monday morning came, and there was Kyle with the huge stack of books again.

I stopped him and said, 'Boy, you are gonna really build some serious muscles with this pile of books everyday!

' He just laughed and handed me half the books.

Over the next four years, Kyle and I became best friends..

When we were seniors we began to think about college.

Kyle decided on Georgetown and I was going to Duke.

I knew that we would always be friends, that the miles would never

be a problem.

He was going to be a doctor and I was going for business on a football scholarship..

Kyle was valedictorian of our class.

I teased him all the time about being a nerd.

He had to prepare a speech for graduation.

I was so glad it wasn't me having to get up there and speak

Graduation day, I saw Kyle.

He looked great.

He was one of those guys that really found himself during high school.

He filled out and actually looked good in glasses.

He had more dates than I had and all the girls loved him.

Boy, sometimes I was jealous!

Today was one of those days.

I could see that he was nervous about his speech.

So, I smacked him on the back and said, 'Hey, big guy, you'll be great!'

He looked at me with one of those looks (the really grateful one) and smiled.

' Thanks,' he said.

As he started his speech, he cleared his throat, and began

'Graduation is a time to thank those who helped you make it through those tough years.

Your parents, your teachers, your siblings, maybe a coach...but mostly your friends...

I am here to tell all of you that being a friend to someone is the best gift you can give them.

I am going to tell you a story.'

I just looked at my friend with disbelief as he told the
first day we met.

He had planned to kill himself over the weekend.

He talked of how he had cleaned out his locker so his Mom wouldn't have to do it later and was carrying his stuff home.


He looked hard at me and gave me a little smile.

'Thankfully, I was saved.

My friend saved me from doing the unspeakable..'

I heard the gasp go through the crowd as this handsome, popular boy told us all about his weakest moment.

I saw his Mom and dad looking at me and smiling that same grateful smile.

Not until that moment did I realize it's depth.

Never underestimate the power of your actions..

With one small gesture you can change a person's life

For better or for worse.

God puts us all in each others lives to impact one another in some way.

Look for God in others.

You now have two choices, you can :

1) Pass this on to your friends or

2) Delete it and act like it

didn't touch your heart.

As you can see, I took choice number 1.

'Friends are angels who lift us to our feet when our wings have trouble remembering how to fly.'

There is no beginning or end.. Yesterday is history.

Tomorrow is a mystery.

Today is a gift.

If it comes back to you, then you'll know you have a circle of friends.
 2 Comments 
how much are u worth? ur worth the world btw, this means jack shit.but its fun8/26/09
 
How much are you worth?
It's simple... just place a x in the [] next to the item that fits with you!
Add up the money as u go along and once u have your total,

Hair Color:
[] Black = $100
[] Blond = $50
[] Red = $75
[X] Brown = $15
[] Bald = $5
[] Other=$2

Eye Color:
[] Brown = $150
[]Green = $7
[x] Blue = $50
[ ]Hazel = $100
[ ] Other = $15


Height:
[ ] Over 7' = $200
[ ] 6'8' to 7' = $175
[ ] 6'0' to 6'7' = $150
[x] 5'5' to 5'11' = $75
[]4'9' to 5'4' = $50
[] Under 4'9 = $45 CM???


Age:
[ ] 41 to 50 - $150
[ ] 31 to 40 - $100
[ ] 26 to 30 - $75
[ ] 21 to 25 - $50
[ ] 19 to 20 - $25
[x] 0 to 18 - $100


Birth Order
[] Twins or more than twins - $300
[] First Born - $300
[] Only Child - $250
[]second born - $150
[] Middle child - $100
[x] Last Born - $200
[] third born - $100
[] fourth born - $100
[] fifth born - $375


Drink?
[] No - $400
[] Only Holidays - $300
[] Sometimes - $215
[x] YES - $200
[] only weekends - $250
[] Every other day - $50
[] Once a day - $15
[] I live from the bottle - $0
[]Does water count???

Vision?
[x] perfect vision - $300
[] need or have glasses/contacts but don't wear them - $200
[] need glasses but dont have them - $100
[] Glasses - $50
[] contacts - $25
[] Surgical correction - $135

Car Color(s) [or families' car(S)]:
[x]White - $2,000
[ ] Maroon - $800
[] Gold - $700
[] Grey - $600
[] Blue - $900
[] Pink - $475
[x] Black - $450
[] Red - $400
[] Green- $350
[] Silver - $300
[] Purple - $250
[] Metallic - $200
[] Yellow - $100
[] Primer - $75
[] Tan - $20
[] Rusted - $15
[] No Car - $0


Shoe Size:x
[] 13+ - $300
[]12 and a half to 13 - $250
[] 11 to 12 - $700
[x] 7 to 10 - $600
[] Under 7- $550 Bigish???


Favorite Colors (four):
[x]Lime Green - $750
[]Black - $600
[] Red - $800
[] Anything fluro $750
[] Yellow -$475
[] Brown - $50
[] Purple - $225
[] Aqua - $350
[] Orange - $300
[] Blue - $30
[] Pink - $100
[] Other - $ 50


Did you use a calculator to add it all up?
[x] Yes - $0
[] No - add $1000 Seriously not lieing
[]On some - $750
[] Someone Else - $50

How many people are you going to send this to?

[x] 50 - 31 = $700=32
[] 30 - 21 = $500
[] 20 - 11 = $100
[] 10 - 1 = $5
[x] 0 = $0

$4740 is mi ammount =]





 3 Comments 
join it mi beautifuls =] and mi uglys haha jj8/11/09
 
some people il ad miself =] but just coment


My sexi bitch = Jaymi
My wife = jenna
My Ma=
My Dad =
My Big brother =
My Little brother=
My Big sister = Annalise
My little adopted sister =
My Son =
My Sexy best friend =
My Other best friend =
My Bit on the side = willow =]
My Niece =
My Nephew =
My drinkin buddy = d.j
My P.I.M.P =
My best m8 4life = Tony,well was.
My Slave=
My Shoppoholic friend = kelly
My Sexi bebo M8 = nicole
My Crazy Siamese twin = willow
My Chatterbox = michelle
My Hot admirer =
My Lover=
My fuck buddie =
My truly honest person= Tony
My biatch =
My Sexy Gay Friend= Riley
My special one=koryn
The excentric alcoholic= Michelle
The Person That Makes Me Smile= Tony
My Horny Friend= cameron
My Crazy Buddy=
My Bebo Bud= too many?
My Next Door Neighbour=
My love = koryn
My inspiration= koryn
My god=
My Stalker= Charlie lol
My Fairy god mother=
My sex slave=
My mad friend= Denielle
My sham=
My crazi ass m8t=jenna
My cul Bebo buddi=
My other cul Bebo buddi=
My other best m8=
My Bitch=
My slut= Olivia
 2 Comments 
writen by courtney AKA cruney.8/6/09
 
to cruney: i really like this poem cuz i can relate to it and i just really love the way u worded it and stuff =].




I look in the mirror,
What do I see?
I see a girl lost and confused,
I see me.

I hold up my wrist,
So pale and young,
And see the scars I created,
When life got too hard.

I remember that time,
I was lost and confused,
Like I am now,
With nothing to loose.

I remember my secret,
The place I kept my friend,
If I visit her again,
My life will surely end.

The thought is quite tempting,
To stop what I know,
Is torment and torture,
My life never grows.

Standing before me,
My mirror so clear
To smash it and use it,
Would loose all my fear.

With that I walk,
To the place that I hide,
My shiny old friend,
To her rules I abide.

She cold in my hands,
As I draw the point close,
Is this it? I wonder,
And I take my last dose.

I am gone,
No more tears,
I do not exist,
But then nobody cares.
 0 Comments 
stolen of cruney =]8/6/09
 
SECTION 1..
+ Known as: Eviie,mouse,homie,evelyn,more
+ Gender: Female
+ Age: 15
+ Location: Feilding
+ Birthday: 26.6.94
+ Work: lookin.
+ Shoe size: 6?
+ Hair color: brown with lil blonde bits
+ Eye color:blue
+ Style:skate,casual,street.
+ Fears: loosing mi closest friends.being a failure.

SECTION 2 HAVE YOU EVER?
+ Fallen off the bed?: yer!
+ Fallen for a relative?: not fallen no lmao.
+ Broken someone?s heart?: yer.more than once.more than one person..soz
+ Had your heart broken?: yer
+ Had a dream come true?: yeer.hapened for the wrong reasons tho
+ Done something you regret?: yer
+ Cheated on a test?: Yes.

SECTiON 3 CURRENTLY?
+ Wearing?: tight jeans,not skinnys,ankle cuff shoes,rock n roll top,white hoodie.
+ Listening to?: p!nk - bad influence
+ Eating?: mi tougne bar? lol. nothin
+ Feeling?: average
+ Located?: computer chair
+ Chatting with: cruney,poppie and d.j.
+ Watching?: The screen.
+ Should REALLY be doing?: reading log, but cn do that after.

SECTiON 4 DO YOU?
+ Brush your teeth?: nope.love em furry.tastier. what do u think!!! yes.
+ Like anybody?: always
+ Have any piercings?:ears and tounge
+ Drive: nah.nt atm
+ Smoke: casually
+ Drink?: sumtimes
+ Got a cellphone? yes

SECTION 5 FRIENDS?
+ Who is your best?: tony
+ Boyfriend?: n/a
+ Who do you hate?: Hate is a strong word.but jacob hobson
+ Who is the shyest: sam markham
+ Who is the cutest: evonne
+ Who laughs the most?: me? uhm idk.sarsha?
+ Who have you known the longest?: kelly mayb. no philip
+ Who have you known the shortest?: yah mum.nah uhm poppie?
+ Who do you miss the most: koryn, n more.
+ Who do you turn to for personal problems: tony.sumtimes kelly.
+ Do you hang out with the opposite sex?: yer
+ Do you trust your friends?: sum ov em.
+ Are you a good friend?: i actually am. im starting to b mentally unwell cuz of it atm tho.

SECTION 6 THE LAST PERSON YOU?
+ Hugged?: alyssa.
+ Kissed?: tony.
+ Talked to on the phone?: koryn.
+ Yelled at? anthony.

SECTION 7 PERSONAL?
+ What do you want to be when you grow up?: zoo-ologist
+ What has been the best day of your life?: uhm.idk
+ What comes first in your life?: friends,family,animals,music.
+ Do you have a boyfriend/crush?: crush,yes.
+ What do you usually think about before you go to bed?: people i like.people i miss.things that have happened.or going to happen.
+ Did you lose someone you really loved?: in a way. yes
+ How many times have you fallen deeply in love?: once.
+ Love your family?: well nah.! yes
+ Love your friends? yes

SECTiON 8 FAVORITE?
+ Movie: idk.. hocus pocus.stick it.fried green tomatoes at the whistle stop cafe.
+ Store: warehouse.
+ Relative: annalise (sis), uncle gordon and cuzin narelle.
+ Sport: rugby
+ Ice Cream: chocolate,cookiesn n cream.
+ Fruit: pineapple?
+ Lollies: idk.gummies.sum sours
+ Car: driveable ones
+ Class: english
+ Holiday:fuck knows.
+ Day of the Week: Friday
+ Colour: lime Green .
+ Favorite spot for a date: anywhere.river on a nice hot day.with koryn lol

SECTiON 9 DO YOU?.
+ Like to give kisses?: Yes
+ Like to walk in the rain?: Sometimes
+ Prefer black or blue pens?: Black.either ither
+ Like to travel?: Yes.
+ Sleep on your side: Yes
 0 Comments 
Page 1 of 9  1  2  3  4  5  Next >>>